br להיפתח מחדש: ליווי עם מפת ״העיצוב האנושי״ שלך -->

יום חמישי

ליווי עם מפת ״העיצוב האנושי״ שלך


מה זה אומר ליווי? 
זה אומר שאנחנו מדברים על החיים שלך, על האתגרים שלך, ולא בהכרח מיד מתעסקים במפה. לאט לאט ככל שנפתח יותר מקום להבין את האתגר, את הצרכים הנוכחיים שלך, אני אעלה את הדבר הנכון מתוך המפה שלך שמתאים לאותו נושא שמאתגר בחייך, ומתוך הידע של העיצוב האנושי, נבין כיצד ללמוד על הפתרון ולתרגל אותו.

הליווי נעשה בעזרת כלים נוספים שמאפשרים הקלה רגשית וחיבור לעצמך. העיצוב האנושי הוא עוד כלי שבו נשתמש בתוך המפגש.


מדוע אני מעביר כך קריאה אישית?
הליווי קיים כדי לקרקע את הידע של העיצוב למה שחי בך כעת. כאשר ידע מגיע לראש מתוך המפה ללא התייחסות לסיטואציות מהחיים, הוא רק מפריע ומייצר תבניות שאינם הכרחיות למה שקיים כעת ועלול לגרום ליותר סבל והדחקה. בתוך תהליך ליווי מתאפשר ריפוי והסרה של תבניות על מנת להתפתח בחיים למקום של זרימה ושפע.


כל מפגש הוא שעה בעלות 300 שח לשעה או 400 ש״ח לשעה וחצי , דרך הזום.


הבהרה - ליווי אינו מפגש טיפולי 
אינני מטפל, אני מאמן ומלווה לכלים לעזרה עצמית. אני נותן לך כלים פרקטיים שממש יעזרו לך לשחרר ולווסת רגשות ובלבול מנטלי.

אם את/ה בתקופה מאתגרת וקשה בעקבות טראומה או כל דבר שקשה לך להכיל, מציע לך ללכת לטיפול עם אדם שמתמחה בכך. מפגש של ליווי זה לא יפתור בהכרח אתגרים רגשיים/מנטלים קשים שקיימים בחייך בתקופה זו. קריאת מפה אינה טיפול פסיכולוגי או רגשי.

שאלות:
קיבלתי כבר קריאת מפה לפני הרבה שנים, האם שווה לבוא לקבל קריאה אצלך?
רק אם אתם חשים שאתם רוצים ליווי לאתגרים ובעיות שקיימים כעת, ולקבל עוד מידע ומזווית אחרת שלא קיבלתם בעבר, ולקבל בוסט נוסף וכדי לגלות דרך חדשה להסתכל על המפה שלכם דרך יחסים למול אדם קרוב אליכם, או שאתם פשוט חווים אינטואיציה פנימית להיפגש איתי, כי אולי יש משהו שאני יכול לתת לכם שיתמוך בכם.


קצת עליי:
אני מוגדר על פי העיצוב האנושי כפרוג׳קטור רגשי 5/1. התחלתי את התרגול שלי עם העיצוב האנושי מ-2011. מאז אני חוקר ולומד לעומק את העיצוב האנושי בצורה מקצועית ועמוקה כל הזמן, עם נסיון בקריאת מפות של 10 שנים, מורה מוסמך לקורס יסוד של העיצוב האנושי וסיים שנתיים לימודי אנליסט (מנתח מפות) בבית ספר הבינלאומי.


לקביעת פגישה, צרו איתי קשר דרך שליחת הודעה בוואטצאפ בקישור כאן, או  דרך האתר.


שיהיו המשך ימים נעימים
ליאב עברי



להצטרפות לקבוצת הוואצאפ השקטה שלי לעדכונים על פעילויות, סדנאות וקורסים לחצו כאן

לקריאת מאמרים נוספים לחצו כאן

למידע נוסף על קורסים וסדנאות קרובות עם ליאב לחצו כאן

מאמרים פופולארים:

מאמרים נוספים